Al jouw inkoop- en onderhoudscontracten op orde via ANT-ledenvoordeel

Als je kiest voor de ANT, kies je ook voor optimale ondersteuning bij het ondernemen. ANT-ledenvoordeel geeft je de mogelijkheid om op de praktijk alle inkoop- en contractbeheer onder de loep te laten nemen. Dit levert in alle gevallen verbeteringen en besparingen op. Daarnaast ook veel gemak en rust, want ANT-ledenvoordeel kan het contractbeheer helemaal voor je overnemen. Zo kan jij je richten op de (voor de meeste leden) leukere zaken waar je voor bent opgeleid.

Saghi Helmi, praktijkhouder Helmi’s Dental Care te Leidschendam:
“Ik zou het ANT-ledenvoordeelbezoek al mijn collegae aanraden. Je kunt zelf gewoon aan het werk zijn, terwijl ondertussen al die contracten waar je nooit tijd voor hebt worden bekeken en verbeterd.”

Er worden voortdurend ANT-leden ledenvoordeelbezoeken uitgevoerd. Om je een idee te geven van de kansen die er liggen laten we je totale financiële resultaat zien, maar ook de meest opvallende verbetermogelijkheid.
 

Ik wil graag het ANT-ledenvoordeelbezoek aanvragen

 

Praktijk 1:

Meest opvallende verbeterkans: Deze solopraktijk had door tijdgebrek en regeldruk nog geen maatregelen genomen om de verplichte watertest twee keer per jaar uit te (laten) voeren. Via ANT-ledenvoordeel kan de praktijk dit eenvoudig en tegen de beste kwaliteit en voorwaarden laten regelen.


Praktijk 2:

Meest opvallende verbeterkans: Deze praktijk in de tijd tussen het ledenvoordeelbezoek en het beslissingsgesprek een contract afgesloten met een bureau dat “gegarandeerd” lagere energietarieven kon realiseren. De praktijkhouder was dan ook verbaasd over advies van ANT-ledenvoordeel om het huidige energiecontract uit te dienen. Gezien de sinds vorig jaar stijgende energiemarkt, is het in dit geval namelijk vele malen gunstiger om het contract dat van 2016 tot 2021 loopt uit te dienen. De genoemde tarieven van het inkoopbureau lagen dan ook zelfs boven de huidige tarieven met een extreme kostenpost voor vaste leveringskosten van maar liefst € 420,- per jaar. Bovendien zou het verbreken van de huidige zakelijke overeenkomst een boete van tienduizenden Euro’s opleveren. Inmiddels zijn er, samen met de praktijkhouder, stappen genomen om het energie-inkoopbureau te dwingen af te zien van hun dienstverlening.

 

Praktijk 3:

Meest opvallende verbeterkans: Deze praktijk huurde haar pinapparaat van de bank voor € 39,- per maand, terwijl het kopen van een pinautomaat via ANT-ledenvoordeel een veel slimmere zakelijke keuze is. Door dit om te zetten (een zeer eenvoudige actie), bespaart de praktijk tijdens de levensduur van het nieuwe apparaat maar liefst € 2.297,43.

 

Praktijk 4:

Meest opvallende verbeterkans: De praktijkhouder gaf aan liever geen afscheid te nemen van het huidige beveiligingsbedrijf vanwege goede relaties met deze lokale onderneming. ANT-ledenvoordeel gaat hier zelf ook altijd respectvol mee om. Vanuit de dienstverlening “individueel contractbeheer” heeft ANT-ledenvoordeel onderhandeld met de lokale leverancier en de contractvoorwaarden weer marktconform gemaakt. Daarnaast is het losse contract voor onderhoud blusmiddelen binnen de mantelovereenkomst opgenomen. Dit scheelt weer een leverancier, een contract, een onderhoudsafspraak en een factuur.

 

Praktijk 5:

Meest opvallende verbeterkans: Door de huidige drie kleine 240 liter afvalcontainers die twee keer per week geledigd werden om te zetten naar één 770 liter container, kan deze praktijk de kosten voor afvalverwijdering via ANT-ledenvoordeel bijna halveren. Om maar niet te spreken van de mogelijke besparing in arbeidstijd en gemak.

 

Praktijk 6:

Meest opvallende verbeterkans: Deze praktijk zat midden in een verbouwing die direct gestart is nadat de praktijk was overgenomen. Het ANT-ledenvoordeelbezoek kon niet op een beter moment komen. De praktijkhouders liepen over van het werk en waren erg blij een aantal noodzakelijke randzaken door ANT-ledenvoordeel te kunnen laten regelen. Op basis van de contracten van de vorige praktijkhouder was er ook nog eens een besparing mogelijk.

 

Praktijk 7:

Meest opvallende verbeterkans: De praktijkhouder van deze praktijk had al vele jaren een gsm-abonnement, waar in de loop van de tijd allerlei modules bij waren gekomen. ANT-ledenvoordeel heeft het bel- en internetgedrag geanalyseerd en kon op deze ene gsm maar liefst 60% besparen, ruim € 677,73 per jaar.

 

Praktijk 8:

Meest opvallende verbeterkans: In mei 2019 stopt KPN met traditionele telefonie via ISDN. Deze praktijk was zich hier niet van bewust. Toen bleek dat de migratie naar VoIP-telefonie via ANT-ledenvoordeel zonder risico uitgevoerd kan worden en de kosten bijna gehalveerd worden, was de keuze snel gemaakt.

 

Ik wil graag het ANT-ledenvoordeelbezoek aanvragen