Kantoorartikelen

Nu alvast uw kerstpakketten geregeld mét Voorpraktijken-voordeel

Multi-Office Allesvoorjekantoor.nl is de leverancier voor alles wat u op het gebied van kantoorartikelen nodig heeft voor uw praktijk en momenteel de geselecteerde leverancier van Voorpraktijken. Inmiddels bestellen al veel praktijken naast hun kantoorartikelen, ook printsupplies en kantineproducten bij Multi-Office Allesvoorjekantoor.nl, zoals koffie en thee.

Naast deze producten levert Multi-Office Allesvoorjekantoor.nl ook relatiegeschenken, premiums, eindejaarsgeschenken en kerstpakketten aan de deelnemers van Voorpraktijken. Wilt u uw medewerkers en/of relaties verrassen met een kerstpakket, een mooie fles wijn, champagne of een ander eindejaarsgeschenk zoals bijvoorbeeld luxe schrijf- of lederwaren?  Multi-Office Allesvoorjekantoor.nl heeft een passend  geschenk voor elk budget en adviseert u graag.

Reserveert u voor 1 oktober uw eindejaarsgeschenken, dan ontvangt u van Multi-Office Allesvoorjekantoor.nl een gratis Sinterklaas presentje zodat u in december twee keer een leuke attentie kunt uitreiken aan uw medewerkers en/of relaties.

Plan het Voorpraktijken-inventarisatiebezoek in en laat u ontzorgen
Door het Voorpraktijken-Inventarisatiebezoek (no cure no pay) in te plannen, kunt u een analyse laten maken van uw huidige situatie op het gebied van kantoorartikelen. Daarnaast worden ook uw afvalverwijdering, airco-onderhoud, waterzorg en nog 26 aandachtsgebieden beoordeeld. Desgewenst kunt u dit in handen geven van specialisten die ervoor zorgen dat u:

  • Geen onnodige kosten maakt
  • Marktconforme contracten heeft


Maar ook:

  • Voldoet aan wet en regelgeving op facilitair gebied (ARBO, Bouwbesluit, Activiteitenbesluit milieubeheer etc.)
  • Voldoet aan verzekeringseisen


Ook niet onbelangrijk: op de praktijk worden door de adviseur van Voorpraktijken alle benodigde gegevens voor u verzameld, u en uw medewerkers kunnen dus gewoon de normale werkzaamheden uitvoeren. De kans is groot dat u met de gevonden besparingen met gemak uw kerstpakketten kunt inkopen!

Vraag het Voorpraktijken- Inventarisatiebezoek aan

Prettig en geordend werken zonder te veel te betalen
Kantoorartikelen zijn niet de grootste kostenpost voor uw praktijk, maar ongemerkt geeft u er jaarlijks toch enkele honderden euro’s aan uit. Voor een grote praktijk kan dit zelfs oplopen tot enkele duizenden euro’s.

Voorpraktijken heeft een overeenkomst gesloten waarmee u gegarandeerd ten minste 10% bespaart zonder in te leveren op kwaliteit en service. Voor 17:00 uur besteld, volgende werkdag in huis en keuze uit een assortiment van meer dan 20.000 producten.



Deskundig advies, ook op afstand
Door het complete assortiment kunt u voor alles op het gebied van kantoorartikelen terecht bij het Voorpraktijken-Inventarisatiepakket kantoorartikelen. En als u in de webshop het juiste product niet kunt vinden, neemt u gewoon contact op met de geselecteerde leverancier. Zij geven u dan graag een deskundig advies. Zoekt u bijvoorbeeld een nieuwe ergonomische werkstoel/zadelkruk? Al na het beantwoorden van een aantal gerichte vragen, kunnen zij een advies op maat geven en indien gewenst de stoel op proef plaatsen.

TIP: bij het Voorpraktijken-Inventarisatiebezoek wordt op uw praktijk meteen alle informatie verzameld en berekend wat het besparingspotentieel is.

Circulair tonerconcept
Voor toners en cartridges kunnen wij praktijken een duurzaam concept aanbieden op basis van herbruikbare cartridges van Quantore. Deze toners en cartridges kunt u gewoon bestellen bij onze leverancier van kantoorartikelen. Naast duurzaamheid geeft dit ook een besparing. U ontvangt kosteloos een inzameldoos waar u alle toners in kunt verzamelen en voor hergebruik kunt laten ophalen.

Door cartridges een tweede leven te geven of 100% te recyclen, levert Quantore een bijdrage aan de circulaire economie. Naast innovatie en duurzaamheid heeft Quantore kwaliteit hoog in het vaandel staan. Aan veel cartridges ligt accurate Duitse engineering ten grondslag. Alle productlocaties zijn ISO-gecertificeerd. Hier worden de cartridges gedurende het gehele productieproces uitgebreid getest. Door de kwaliteitsafdeling worden de producten voor, tijdens en na de productie uitgebreid gemonitord.

Door de collectieve voordelen van Voorpraktijken heeft u altijd een goed contract; betrouwbaar en met goede voorwaarden. 

Aanmelden voor het Voorpraktijken-pakket Kantoorartikelen

Plan het Voorpraktijken-inventarisatiebezoek in en laat u ontzorgen
Door het Voorpraktijken-Inventarisatiebezoek (no cure no pay) in te plannen, kunt u een analyse laten maken van uw huidige situatie op het gebied van kantoorartikelen. Daarnaast worden ook uw afvalverwijdering, airco-onderhoud, waterzorg en nog 26 aandachtsgebieden beoordeeld. Desgewenst kunt u dit in handen geven van specialisten die ervoor zorgen dat u:

- Geen onnodige kosten maakt
- Marktconforme contracten heeft

Maar ook:

- Voldoet aan wet en regelgeving op facilitair gebied (ARBO, Bouwbesluit, Activiteitenbesluit milieubeheer etc.)
- Voldoet aan verzekeringseisen

Ook niet onbelangrijk: op de praktijk worden door de adviseur van Voorpraktijken alle benodigde gegevens voor u verzameld, u en uw medewerkers kunnen dus gewoon de normale werkzaamheden uitvoeren.

Vraag het Voorpraktijken-Inventarisatiebezoek aan