Marketingabonnement

Hoe kunt u uzelf als individuele praktijk onderscheiden?
Voor iedere praktijk is het belangrijk om een duidelijke identiteit uit te stralen. Een professionele huisstijl, verzorgd drukwerk en duidelijke belettering in en op het praktijkpand zijn daarbij van cruciaal belang. Bij (potentiële) patiënten komt u daarmee in beeld op een positieve en herkenbare manier.

Huisstijl en identiteit
Helaas wordt de huisstijl en identiteit van een praktijk vaak onderschat. “We hebben toch een mooi logo?” of “Veel te druk met de dagelijkse praktijk om me daar mee bezig te houden” zijn regelmatig gehoorde uitspraken. Jammer, want juist wanneer de praktijk goed loopt, blijft het belangrijk om een passende uitstraling te onderhouden.

Drukwerk
Drukwerk maakt, hoewel er gelukkig steeds meer digitaal gebeurt, nog steeds een onderdeel uit van de uitgaven van praktijken. Denk aan briefpapier, enveloppen, visite- en afsprakenkaartjes, etc. Voorpraktijken heeft voor ANT-leden verbeteringen en besparingen kunnen realiseren op het gebied van huisstijl en drukwerk. Door collectieve inkoop van drukwerk bijvoorbeeld, of door slimmer om te gaan met kleur- of materiaalgebruik.

Ondersteuning bij behoud of groei van uw patientenbestand
Er zijn allerlei manieren om actief te werken aan het behouden van patiënten en/of het laten groeien van het patiëntenbestand. Voorpraktijken heeft een ervaren communicatiebureau ingeschakeld dat u op een laagdrempelige manier helpt dit te bereiken.       

TIP: bij het Voorpraktijken-pakket wordt op uw praktijk een voorbeeld meegenomen van alle soorten drukwerk. Ook worden de huidige inspanningen op het gebied van marketing en communicatie onder de loep genomen. Op basis daarvan krijgt u (vrijblijvende) adviezen over mogelijke kansen voor de praktijk, die indien gewenst ook van a tot z kunnen worden uitgevoerd.

Door de collectieve voordelen van Voorpraktijken heeft u altijd een goed contract; betrouwbaar en met goede voorwaarden.

Ik wil graag advies over het Voorpraktijken-pakket Marketing

Plan het Voorpraktijken-inventarisatiebezoek in en laat u ontzorgen
Door het Voorpraktijken-Inventarisatiebezoek (no cure no pay) in te plannen, kunt u een analyse laten maken van uw huidige situatie op het gebied van marketing. Daarnaast worden ook uw afvalverwijdering, airco-onderhoud, waterzorg en nog 26 aandachtsgebieden beoordeeld. Desgewenst kunt u dit in handen geven van specialisten die ervoor zorgen dat u:

- Geen onnodige kosten maakt
- Marktconforme contracten heeft

Maar ook:

- Voldoet aan wet en regelgeving op facilitair gebied (ARBO, Bouwbesluit, Activiteitenbesluit milieubeheer etc.)
- Voldoet aan verzekeringseisen

Ook niet onbelangrijk: op de praktijk worden door de adviseur van Voorpraktijken alle benodigde gegevens voor u verzameld, u en uw medewerkers kunnen dus gewoon de normale werkzaamheden uitvoeren.

Vraag het Voorpraktijken-Inventarisatiebezoek aan